Napi Ügyviteli Menedzsment
A Napi Ügyviteli Menedzsment szolgáltatásunk keretében az ügyvezetőre és közvetlen kollégáira nehezedő adminisztrációs terhet enyhítjük. Felgyorsítjuk az ügyintézési folyamatokat és segítünk a problémás ügyek gyors megoldásában, mely által az egész szervezet eredményesebben, hatékonyabban tud működni.
Maximális diszkrécióval, a legszigorúbb titoktartási előírások betartásával dolgozunk
Napi adminisztráció
- Készpénzes és utalásos számlák napi szintű nyilvántartása
- Posta levelezések és küldemények napi szintű nyilvántartása
- Bejövő számla-nyilvántartás, fizetési határidők és lejárt kötelezettségek nyilvántartása
- Szerződés nyilvántartás - minden érvényes szerződés digitalizálása, feldolgozása, kezelése
- Posta kezelés - posta átirányítás központi címre, digitalizálás és ajánlott küldeményekről azonnali értesítés,
- küldemények kezelése
- Banki tranzakciók rögzítése
- Könyvelési anyag összeállítása - kapcsolattartás könyvelővel
- Alkalmazottak, foglalkoztatottak kötelező nyilvántartásainak kezelése - jelenléti ívek, szabadságolás,
- bérszámfejtés, cafeteria, költségtérítés - ezek optimalizálása
- Banki utalások nyilvántartása - kezelése
- Kintlévőségek nyilvántartása - kezelése, behajtása
- Számlázás és számla melléklet elkészítése és partnerek részére eljuttatása
- Dedikált (az ügyfélhez rendelt) asszisztencia
- Elektronikus aláírás igénylése, kezelése, ügyintézés
- Felhő alapú iratanyag elérés – saját online tárhely a dokumentumok eléréséhez
- Idegen nyelvű szolgáltatás – külföldi vagy idegen nyelvű partnerekkel a levelezés, beadványok, ajánlatok lefordítása
Projektmenedzsment újratöltve
Egy üzlet beindítása, egy projekt sikeres menedzselése első látásra nem tűnik bonyolultnak. Jól kitűzött célok, jól eladható termék, gondosan előkészített marketingstratégia, és szakemberek kellenek csak hozzá.
A valóságban azonban ritkán mennek ilyen egyszerűen a dolgok. Sokszor kevés az energia, nem jut elég figyelem a napi működésre, nem jó az időzítés, vagy közbejön valami, ami „elviszi a fókuszt”, ami károsan befolyásolja az eltervezett végrehajtást.
Ebben tudunk mi segíteni.
A projektmenedzsment szolgáltatásunk nem csupán pályázattal kapcsolatban vehető igénybe, ennél sokkal többről szól. Segítünk elindítani, vagy menedzselni egy üzleti vállalkozást: kidolgozzuk az üzleti és marketingstratégia minden részletét, megtervezzük az időzítést, azonosítjuk a kockázatokat, kezeljük a problémákat, és elvégezzük a pénzügyi adminisztrációs feladatokat.
Szolgáltatásaink
- kidolgozzuk a személyre szabott stratégiát
- elkészítjük az üzleti tervet
- megtervezzük a marketingkommunikációs stratégiát
- összefogjuk a projekt lebonyolításában résztvevők munkáját
- szükség esetén kezeljük a válsághelyzeteket
- elvégezzük a teljes pénzügyi adminisztrációt
Hatósági képviselet
Egy cégnek, vállalkozásnak az ügyfeleken túl más fontos partnerei is vannak. Minden cégnek meg kell felelnie a jogszabályi előírásoknak, ezért a napi üzletmenet része, hogy a helyi közigazgatási szervekkel, az adóhatósággal, az egészségügyi, munkavédelmi hatósággal, vagy éppen az építési felügyelettel is folyamatos kapcsolatot kell tartania.
A különböző engedélyek, nyilatkozatok, igazolások kitöltéséhez sokszor egyrészt speciális tudás kell, másrészt a beszerzésük rengeteg energiával jár, és a vezetőnek sok idejét viszi el.
Ezt a terhet is levesszük az Ön válláról: szerteágazó tapasztalatunk van a különböző dokumentumok szabályszerű kitöltésében, beszerzésében, és a cégek vezetőinek képviseletében a hatósági ügyek intézésében.