Napi Ügyviteli Menedzsment

A Napi Ügyviteli Menedzsment szolgáltatásunk keretében az ügyvezetőre és közvetlen kollégáira nehezedő adminisztrációs terhet enyhítjük. Felgyorsítjuk az ügyintézési folyamatokat és segítünk a problémás ügyek gyors megoldásában, mely által az egész szervezet eredményesebben, hatékonyabban tud működni.

Maximális diszkrécióval, a legszigorúbb titoktartási előírások betartásával dolgozunk

Napi adminisztráció

  • Készpénzes és utalásos számlák napi szintű nyilvántartása
  • Posta levelezések és küldemények napi szintű nyilvántartása
  • Bejövő számla-nyilvántartás, fizetési határidők és lejárt kötelezettségek nyilvántartása
  • Szerződés nyilvántartás - minden érvényes szerződés digitalizálása, feldolgozása, kezelése
  • Posta kezelés - posta átirányítás központi címre, digitalizálás és ajánlott  küldeményekről azonnali értesítés,
  • küldemények kezelése
  • Banki tranzakciók rögzítése
  • Könyvelési anyag összeállítása - kapcsolattartás könyvelővel
  • Alkalmazottak, foglalkoztatottak kötelező nyilvántartásainak kezelése - jelenléti ívek, szabadságolás,
  • bérszámfejtés, cafeteria, költségtérítés - ezek optimalizálása
  • Banki utalások nyilvántartása - kezelése
  • Kintlévőségek nyilvántartása  - kezelése, behajtása
  • Számlázás és számla melléklet elkészítése és partnerek részére eljuttatása
  • Dedikált (az ügyfélhez rendelt) asszisztencia
  • Elektronikus aláírás igénylése, kezelése, ügyintézés
  • Felhő alapú iratanyag elérés – saját online tárhely a dokumentumok eléréséhez
  • Idegen nyelvű szolgáltatás – külföldi vagy idegen nyelvű partnerekkel a levelezés, beadványok, ajánlatok lefordítása

Projektmenedzsment újratöltve

Egy üzlet beindítása, egy projekt sikeres menedzselése első látásra nem tűnik bonyolultnak. Jól kitűzött célok, jól eladható termék, gondosan előkészített marketingstratégia, és szakemberek kellenek csak hozzá. 

A valóságban azonban ritkán mennek ilyen egyszerűen a dolgok. Sokszor kevés az energia, nem jut elég figyelem a napi működésre, nem jó az időzítés, vagy közbejön valami, ami „elviszi a fókuszt”, ami károsan befolyásolja az eltervezett végrehajtást. 

Ebben tudunk mi segíteni. 

A projektmenedzsment szolgáltatásunk nem csupán pályázattal kapcsolatban vehető igénybe, ennél sokkal többről szól. Segítünk elindítani, vagy menedzselni egy üzleti vállalkozást: kidolgozzuk az üzleti és marketingstratégia minden részletét, megtervezzük az időzítést, azonosítjuk a kockázatokat, kezeljük a problémákat, és elvégezzük a pénzügyi adminisztrációs feladatokat.

Szolgáltatásaink

  • kidolgozzuk a személyre szabott stratégiát
  • elkészítjük az üzleti tervet
  • megtervezzük a marketingkommunikációs stratégiát
  • összefogjuk a projekt lebonyolításában résztvevők munkáját
  • szükség esetén kezeljük a válsághelyzeteket
  • elvégezzük a teljes pénzügyi adminisztrációt

Hatósági képviselet

Egy cégnek, vállalkozásnak az ügyfeleken túl más fontos partnerei is vannak. Minden cégnek meg kell felelnie a jogszabályi előírásoknak, ezért a napi üzletmenet része, hogy a helyi közigazgatási szervekkel, az adóhatósággal, az egészségügyi, munkavédelmi hatósággal, vagy éppen az építési felügyelettel is folyamatos kapcsolatot kell tartania.

A különböző engedélyek, nyilatkozatok, igazolások kitöltéséhez sokszor egyrészt speciális tudás kell, másrészt a beszerzésük rengeteg energiával jár, és a vezetőnek sok idejét viszi el.

Ezt a terhet is levesszük az Ön válláról: szerteágazó tapasztalatunk van a különböző dokumentumok szabályszerű kitöltésében, beszerzésében, és a cégek vezetőinek képviseletében a hatósági ügyek intézésében.